Printul digital pe ambalaje. Tendinte si provocari (Smithers Pira)

Acasa » Printul digital pe ambalaje. Tendinte si provocari (Smithers Pira)

Imprimarea digitala pe ambalaje va cunoaste cea mai mare crestere din industria printului. Volumul ambalajelor imprimate digital se va dubla pana in 2020, iar valoarea pietei va ajunge la 19,8 miliarde de dolari, potrivit estimarilor Smithers Pira, cea mai mare autoritate din domeniul printului, ambalajelor si hartiei din lume.
In urmatoarea perioada vor exista o serie de tendinte-cheie care vor schimba semnificativ imaginea actuala a pietei:
Inkjet-ul va deveni tehnologia digitala dominanta. Daca in prezent imprimarea digitala se face indeosebi prin electrofotografie cu toner lichid sau pulbere (utilizata pe scara larga in productia de etichete), pana in 2020 jetul de cerneala va fi utilizat in majoritatea printurilor digitale pe ambalaje.

Ambalajele imprimate digital vor lua locul etichetelor. Smithers estimeaza ca pana in 2020 vor exista sase tipuri de ambalaje: etichete, carton ondulat, ambalaj pliabil, flexibil, plastic rigid si metal. Etichetele vor fi utilizate in continuare, insa in urmatorii ani va creste tot mai mult interesul pentru cartonul ondulat si ambalajele flexibile.

Imprimarea digitala va influenta direct printul traditional. Pana in 2020, comenzile online vor fi preferate, in detrimentul celor traditionale. Controlul imprimantelor de la distanta (care implica o scadere substantiala a costurilor) va transforma mediul de afaceri, facandu-l mai receptiv.

Deteriorarea ambalajului poate avea un efect daunator asupra afacerii dumneavoastra (sondaj Smithers Pira):

Datele Smithers Pira arata o piata mondiala totala estimata la 10,5 miliarde de dolari (9,3 miliarde de euro) in 2015, echivalentul a 107 miliarde de exemplare A4 produse pe prese digitale.

2017-11-20T09:06:13+00:00